pazarlama stratejisi denmişken maalesef ki dağıtım anlamında da çok başarısız oldu albüm..istanbul'un göbeğinde nişantaşı d&r'da özlem tekin'in son albümünün olmaması pek kabul edilebilir bir durum değil..ondan sonra 20 binli satış rakamlarından bahsediyoruz ama böyle bir yerde en önemli müzik mağazasında bile yer almayan bir albüm hakkında konuşuyoruz ki sonuçta en yakın tarihli de albümü..koskoca mağazada özlem tekin'e ait tek bir albüm bulunuyor: o da tek başıma albümü..diğer taraftan teoman'ın,şebnem ferah'ın,duman'ın ve daha pek çoğunun neredeyse hâlâ tüm albümlerinden onlarca olduğunu görmek üzüyor beni..neticede 109876543210 albümünün orada onlar gibi olmamasının nedeni onlardan çok satması değil (ki öyle olsa da yerine yenileri ulaşmalıydı), çok yetersiz dağıtım ve pazarlama stratejisi..