Gönderen Konu: Serbest Bölge  (Okunma sayısı 14207 defa)

Serbest Bölge
« : 17 Nisan 2013 - 12:09:59 »

Çevrimdışı SeRoX.v2

  • Bizden Biri
  • *****
  • İleti: 1654
  • Cinsiyet: Bay
  • I'm Right While I'm Wrong
Her sitenin ihtiyacı. Bu başlık altında saçmalayabilir*, istediğin gibi takılabilirsiniz.* Birbirinizle alıntılaşarak sohbet edebilir, kafana ne esiyorsa onu yazabilirsin.

*Belirli site ve etik kurallları dahilinde.


Türk kahvesi üstüne belirli bir zaman geçmeden sakın bira falan içmeyin. Mide altüst şu an. Hala da geçmedi.

Özlem Tekin

Serbest Bölge
« : 17 Nisan 2013 - 12:09:59 »

Ynt: Serbest Bölge
« Yanıtla #1 : 17 Nisan 2013 - 12:17:26 »

Çevrimdışı ShiverVol2

  • Gold Üye
  • *****
  • İleti: 3190
  • /////////////////////
bu bölüme fazla konu açılınca site amacından sapıyo müzik için değil de öyle sohbet sitesi gibi oluyo..ama bu konu bana göre her şeyi yazarım buraya..
Birilerinin arkasına yaslanıp müzik olmaz, her şey tek başına yaptığında kıymetlidir(ÖZLEM TEKİN,ŞF'a)

Özlem Tekin

Ynt: Serbest Bölge
« Yanıtla #1 : 17 Nisan 2013 - 12:17:26 »

Ynt: Serbest Bölge
« Yanıtla #2 : 17 Nisan 2013 - 12:50:51 »

Çevrimdışı SeRoX.v2

  • Bizden Biri
  • *****
  • İleti: 1654
  • Cinsiyet: Bay
  • I'm Right While I'm Wrong
Olur olmaz birilerine balans ayarı yapmak zorunda kalıyorum, sonra üzülüyorum da.

Ynt: Serbest Bölge
« Yanıtla #3 : 17 Nisan 2013 - 15:38:36 »

Çevrimdışı SeRoX.v2

  • Bizden Biri
  • *****
  • İleti: 1654
  • Cinsiyet: Bay
  • I'm Right While I'm Wrong

Ynt: Serbest Bölge
« Yanıtla #4 : 17 Nisan 2013 - 17:28:29 »

Çevrimdışı tekinist_mhmt

  • Moderator
  • ******
  • İleti: 3333
  • Cinsiyet: Bay
Bu akşam da erasmus sonuçları açıklanmazsa ben yarın yapacağım hiçbir işe konsantre olamayacağım.
Bugün Doğanın Dengesi Yok..

Ynt: Serbest Bölge
« Yanıtla #5 : 17 Nisan 2013 - 17:31:21 »

Ynt: Serbest Bölge
« Yanıtla #6 : 17 Nisan 2013 - 17:31:46 »

Çevrimdışı SeRoX.v2

  • Bizden Biri
  • *****
  • İleti: 1654
  • Cinsiyet: Bay
  • I'm Right While I'm Wrong
Erasmus güzel değil ya, o partiden o partiye çok yoruyor insanı :D Sakın ha, akademik anlamda kendimi geliştireceğim demeyin, yemezler :D Gittik zamanında, oradan biliyoruz. Zerre katkısı yok eğitime. Sadece gez, dolaş, alkolden sız bir yerlerde.

Ynt: Serbest Bölge
« Yanıtla #7 : 17 Nisan 2013 - 17:34:12 »

Çevrimdışı tekinist_mhmt

  • Moderator
  • ******
  • İleti: 3333
  • Cinsiyet: Bay
Erasmus güzel değil ya, o partiden o partiye çok yoruyor insanı :D Sakın ha, akademik anlamda kendimi geliştireceğim demeyin, yemezler :D Gittik zamanında, oradan biliyoruz. Zerre katkısı yok eğitime. Sadece gez, dolaş, alkolden sız bir yerlerde.
istememin sebebi eğitim değil ki zaten :D okul kesin uzayacak zaten gidersem. temel amacım ingilizcenin yanına bir de almanca ekleyebilmek.
Bugün Doğanın Dengesi Yok..

Ynt: Serbest Bölge
« Yanıtla #8 : 17 Nisan 2013 - 17:36:31 »

Çevrimdışı SeRoX.v2

  • Bizden Biri
  • *****
  • İleti: 1654
  • Cinsiyet: Bay
  • I'm Right While I'm Wrong
O da bir hayal Mehmet. Hep Türkçe bilen arkadaşlarınla takılacaksın zoraki olarak. Ya da zaten oraya gelen yabancıların da ingilizcesi kötü olacak o yüzden bildiğiniz ingilizce size yetecek. Yüksek ihtimal beden diliyle anlaşacaksınız ilk 1-2 ay. ahaha :D Yani öyle dilimi geliştireceğim falan demeyin, imkansız olay.

Ynt: Serbest Bölge
« Yanıtla #9 : 17 Nisan 2013 - 17:39:37 »

Çevrimdışı tekinist_mhmt

  • Moderator
  • ******
  • İleti: 3333
  • Cinsiyet: Bay
tamam bari Avrupa'yı dolaşmış olurum :D
Bugün Doğanın Dengesi Yok..

Ynt: Serbest Bölge
« Yanıtla #10 : 17 Nisan 2013 - 18:00:04 »

Çevrimdışı vegateryan

  • Genel Moderator
  • ******
  • İleti: 2750
  • Cinsiyet: Bay
  • that's what she said
    • ÖzbeÖZ
Yazım kurallarına çok takılanlar hiç samimi gelmiyor bana.

Noktalama işaretlerinden sonra boşluk bırakılmayınca nefes alamıyorum.
Chocolate, Chocolate, Chocolate Aaaack

Ynt: Serbest Bölge
« Yanıtla #11 : 17 Nisan 2013 - 21:40:07 »

Çevrimdışı by_haxan

  • Yönetici
  • ******
  • İleti: 1096
  • Cinsiyet: Bay
  • anonymous
    • http://www.ozlemtekin.biz
Arkadaş nereden çıktı bu Ankara işi şimdi durduk yere... Ben kime nasıl anlatacağım görevlendirmem geldi oraya atanıyorum diye ... anca burada kendi kendime dertleşirim... OfFFF OFFFFF

Biri bana en sertinden CİN bulsunnn...
SAFKAN TEKİNİZM...


 Eskilerden.... Çok Eskilerden değişmeyen tek şey  Sadece SAFKANTEKİNİST'lik kaldı...

Ynt: Serbest Bölge
« Yanıtla #12 : 17 Nisan 2013 - 21:48:17 »

Çevrimdışı SeRoX.v2

  • Bizden Biri
  • *****
  • İleti: 1654
  • Cinsiyet: Bay
  • I'm Right While I'm Wrong
Geçen gün Bedri bi şişe viskiyi kırdı evde, ben de bugün bi şişe Jager'ı resmen kaybettim. Evet, bildiğin kaybettim. :D

Ynt: Serbest Bölge
« Yanıtla #13 : 17 Nisan 2013 - 21:56:05 »

Çevrimdışı by_haxan

  • Yönetici
  • ******
  • İleti: 1096
  • Cinsiyet: Bay
  • anonymous
    • http://www.ozlemtekin.biz
Ankaraaa .... Hep benden birşeylermi alacaksın arkadaş.... bir kez de yanımda ol be... 1 kez
SAFKAN TEKİNİZM...


 Eskilerden.... Çok Eskilerden değişmeyen tek şey  Sadece SAFKANTEKİNİST'lik kaldı...

Ynt: Serbest Bölge
« Yanıtla #14 : 17 Nisan 2013 - 22:19:10 »

Çevrimdışı SeRoX.v2

  • Bizden Biri
  • *****
  • İleti: 1654
  • Cinsiyet: Bay
  • I'm Right While I'm Wrong
Arkadaşlar Türk Rock Müzisyenleri sekmesinde şu Survivor uygulamasını düşünüyorum ama hepsi ikili eleme şeklinde olacak ve piyasadaki popülerlikleri ile sitedeki beğenirlikleri "eşit" veya eşite yakınlar arasında olacak bir karşılaştırma.

Atıyorum, Şebnem Ferah VS Teoman gibi.

Yapsam, sever misiniz, katılım olur mu?